תקשורת לעסקים קטנים:

הקורס שנותן לעסקים קטנים כלים וליווי, להיכנס לתקשורת,
לעשות כותרות
ולחזק את המיצוב כאוטוריטה

הקורס עסק בפרונט נפתח

תכני הקורס

  • מפת התקשורת הישראלית
  • איך בונים אייטם דרך הסיפור של העסק
  • יצירת הזדמנויות להופעה בתקשורת
  • אשתף איתכם את הטמפלייט שלי לכתיבת קומניקטים
  • נכיר את אנשי המפתח במערכות השונות
  • נלמד איך להופיע בראיון
  • תרגול החומר בקבוצת פייסבוק סגורה

מי אני ולמה זה חשוב לי?

הי, אני לינדה.
מזה שני עשורים (התחלתי מוקדם  ) שאני מייעצת לגופים, חברות, ארגונים, קמפיינים, פוליטיקאים, מקבלי החלטות ועוד – איך לקדם את הארגון או העשייה לתקשורת, מה כדאי לעשות כדי להגביר את החשיפה, איך כדאי להתראיין כדי להעביר את המסרים וגם מה המסרים שיהיו הכי אפקטיבים ומניעים לפעולה. גיבשתי תכניות עבודה, הוצאתי אותן לפועל, בניתי תיבת מסרים, כתבתי נאומים, חידדתי, ליטשתי ודייקתי ו…. התחלתי לגבש תכנית עבודה ולייעץ לגופים גדולים.

מה איתנו
- העסקים הקטנים והבינוניים

 

חברה טובה, בעלת עסק קטן שאלה אותי בדצמבר 2019 "ומה איתנו? לנו, בעלי ובעלות עסקים קטנים שהכי זקוקים לידע הזה – לנו לא מגיע? תסבירי לנו איך את עושה את זה.״ אז חשבתי על זה וחשבתי והמשכתי לחשוב. משבר הקורונה האיץ את תהליך המחשבה, מצאתי עצמי עונה בקבוצות של בעלי ובעלות עסקים, שאיש לא יודע שהם קיימים.

אחרי כמה שיחות ורעיונות לבעלי עסקים, החלטתי לקחת על עצמי וללמד כמה שיותר בעלי ובעלות עסקים. אני מאמינה שעסקים קטנים ובינוניים הם ליבת הכלכלה של החברה שלנו ואני אשמח שכמה שיותר בעלי ובעלות עסקים יקפיצו את העסק קדימה ויראו ברכה בעשייה

 

כיוון שאני מאמינה בכלים וידע, כלומר ללמד אנשים לדוג במקום לתת דגים, יצרתי קורס פרקטי ומשמעותי. את כל הניסיון והידע שלי גיבשתי לכדי קפסולה מעשית, כדי לתת כמה שיותר כלים מעשיים לבעלי ובעלות עסקים כדי שיוכלו להגביר את החשיפה של העסק, ללא תלות בגורמים נוספים.

כולנו יודעים שחשיפה עקבית וטובה לעסק, יכולה להיות משמעותית מאוד והעיקר: עסק שמקבל חשיפה, כבר לא צריך להזכיר לכולם שהוא קיים כל הזמן, כי יודעים על קיומו.

אז אני פה כדי שידעו שהעסק המצוין שהשקעת בו את הנשמה – קיים. אני פה כדי שהחשיפה תהפוך אותך לאוטוריטה בתחום שלך.

 

בוגרי הקורס כבר בתקשורת

 

ההשקעה שלך בקורס

שאלות נפוצות

האם אהיה חייבת להוציא אחר כך סכומים על יח"צ או שאעשה את זה בעצמי?
הקורס ייתן כלים כדי שבשלב הראשון, נוכל לעשות דברים בעצמנו ובהמשך נדע לנהל טוב יותר את הצוות המקצועי איתו נעבוד.
מאיזה מחזור של מכירות בעסק, נכון לי להשתתף בקורס?
הקורס מתאים לעסקים רבים, הוא יהיה יותר יעיל ביישום בקרב עסק שרוצה לגדול
מה זה יחצ ואיך הוא יקדם את העסק שלי?
יחצ הוא הגעה לתקשורת, באמצעות החלק העיתונאי/ חדשותי/ מגזיני/ סיפורי ולא באמצעות קנייה פרסומית.
למי מתאים הקורס?
לבעלי ובעלתו עסקים שעברו דבר או שניים והשירות או המוצר שהעסק נותן מצויינים.

בין לקוחותינו