לשים את העסק בתקשורת
ב-5 צעדים

~ יום שני, 30/1/23 | 9:00-14:00 | מכון מופ"ת תל אביב ~

הכנס שיסלול לכם את הדרך לראיונות, סרטונים, הופעות ואזכורים
בכלי התקשורת הגדולים:
ערוצי רדיו, טלוויזיה, עיתונות ארצית ומקומית ועוד.

איך העסק שלכם יכול להגיע לתקשורת - מבלי להשקיע עשרות אלפי שקלים בפרסום מדי חודש?

חשיפה תקשורתית, שלא במסגרת הפסקת פרסומות או מודעות חסות – מייצרת קפיצה שיווקית אדירה לעסקים בכלל ולעסקים קטנים בפרט.

הבעיה: הגעה לאמצעי התקשורת נראית לנו לפעמים לא נגישה לעסק קטן. 

 

אני רוצה לגלות לכם איך כל עסק יכול לייצר לעצמו חשיפה, ללא תלות בפרסום וקשרים ועם מסלול ושיטה ברורים שהוכיחו את עצמם אצל כל הלקוחות שלי. 

 

אז, תכל'ס – איך מגיעים לתקשורת?



בדיוק כדי לענות על השאלה הזו
בניתי את הכנס המעמיק, יישומי, מרתק, משימתי:

עסק בפרונט

הרשמה

עלות כניסה 187 ₪  | כרטיס זוגי 298 ₪

מלאו פרטים כאן, ותעברו לתשלום

בוודאי צפיתם לא פעם ולא פעמיים בקולגות אלו או אחרים מהתחום שלכם, או מתחומים אחר,

מתראיינים בתוכנית בוקר, בשער מגזין נחשב ונפוץ

או אפילו במהדורת חדשות מרכזית על תקן מומחים

 

ותהיתם – איך הם הגיעו לשם? וגם – מה אתם צריכים לעשות כדי להגיע לשם?

אני רוצה לספר לכם מה הופעה בתקשורת המונים יכולה לעשות עבורכם
וכמה זו מקפצה חשובה עבור עסק ובמיוחד עסק קטן:

חשיפה במספרים גדולים -

הופעה בתקשורת המונים (רדיו, טלוויזיה, עיתונות, אתרי חדשות גדולים)
תייצר עבורכם חשיפה במספרים שלא תוכלו להשיג אלא בתקציבי ממומן גדולים
או בעבודה אורגנית של שנים על שנים ברשתות חברתיות – וגם זה לא מובטח.

להפוך לאוטוריטה בתחומכם -

אף ערוץ תקשורת לא יראיין או יארח את מי שאין לו שום ערך לתת, וערך רב.
ההופעה עצמה נותנת לכם במה עבור קהל היעד שלכם ברמת אמון גבוהה מאוד,
מה שאומר שמי שיפנה אליכם בעקבות ההופעה הזו –
יהיה חם מאוד לרכישה מכם, והקהילה הקיימת שלכם תתחזק עוד יותר.

שיווק ברמה גבוהה -

הופעה בתקשורת תספק לכם צילומים, ציטוטים, סרטונים לשנים קדימה,
מה שיגרום לחומרי השיווק שלכם להיות ברמת אמינות גבוהה ביותר
ולהניע למכירה בקלות יותר.

אבל השאלה הגדולה היא:
איך מגיעים להיות שם?

אז נעים מאוד,
שמי לינדה ששון יפעת

התחלתי בשירות בחטיבת דובר צה"ל והייתי האישה הראשונה שכיהנה כדוברת מרכז השלטון המקומי – גוף שמאגד את כל הרשויות המקומיות.

 

הובלתי קמפיינים של פוליטיקאים בכירים ומפלגות, גופים ממשלתיים וחברות גדולות. 

כיום המשרד יחד עם הצוות שלי, מייעץ ללקוחות ציבוריים ועסקיים בשירותי אסטרטגיה, מיתוג, ייעוץ תקשורת וניהול קמפיינים ציבוריים, יחד עם הצוות.

לצד זה, הקמתי בתקופת הקורונה, מסגרת ייעוץ והדרכה לעסקים קטנים בשם "עסק בפרונט".

במסגרת הזו אני מלווה עסקים להיות משרד היחצ של עצמם, להגיע לתקשורת ולהופיע. 

את הידע והניסיון שלי ארזתי לשיטה מדויקת שהצליחה להביא את הלקוחות שלי לגופי תקשורת גדולים, לחשיפה אדירה וכל זה – מתרגם עבור הלקוחות לבניית אוטוריטה מקצועית ולקהל שמתעניינים בהם ורוצים להפוך ללקוחות.

לעסק קטן, לרוב, אין תקציב חודשי להיקפי פרסום 
של מותג גדול ולכן אני מלמדת בשיטה מדוייקת,

 

איך, בעצמכם, תוכלו להגיע לאמצעי התקשורת ולקבל חשיפה, במה והכרה במומחיות שלכם תוך זמן יחסית קצר על ידי הסתמכות על הידע והנסיון שלכם.

ככה נראית הצלחה |

ד"ר שירלי הרשקו
בעלת קהילת "אנשי הקשב" ומחברת הספר "אנשי הקשב".

לאחר תהליך זיקוק ופיצוח מסרים לקהל היעד –
תהליך בו כתבנו מסרים מדויקים איתם פנינו לאמצעי התקשורת
הפכה להיות אוטוריטה מובילה בכל נושא הפרעות הקשב והריכוז

שמרית פויכטונגר, בעלת "מכוורת נגוהות"

מיי ברוקס קמפלר, מומחית סייבר"

לאחר תכנית הליווי שלי הצליחה לפלס לעצמה דר

להשתמש בשיטה שלי ולהגיע לפרונט

מה אגלה לכם בכנס?

הכנס בן 5 שעות (ויכלול הפסקות),

ובמהלכו יהיו בנוסף כמובן לכלים שאתן ומהלכים שאנתח –

תרגילים ויישום של השיטה על העסק שלכם

על מנת שתצאו ממנו עם בסיס איתן לכיוון אמצעי התקשורת:

אסקור את המגמות בתקשורת ההמונים לשנת 2023 ואיך לנצל אותן לטובת העסק שלנו

אבחן הופעות של עסקים בתקשורת ונלמד מה עושים נכון – ומה הטעויות שכדאי להימנע מהן

מה כללי הזהב להופעה תקשורתית לעסק קטן ואיך להכין את העסק לחשיפה

ששת המודולים להגיע לתקשורת

הכללים שחייבים לאמץ
כדי שתהיה הופעה
נכונה בתקשורת

מה הופך
הופעה תקשורתית
לטובה

למי הכנס מתאים?

הרשמה

עלות כניסה 187 ₪  | כרטיס זוגי 298 ₪

מלאו פרטים כאן, ותעברו לתשלום

יש לך עוד שאלה שלא עניתי עליה?

אפשר לפנות אלי בלחיצה על הוואטסאפ