הגיע הזמן שכולם יכירו את העסק שלך

לקחת את העסק שלך לשלב הבא, להיחשף למאות אלפי אנשים ולהגדיל הכנסות

כיועצת לעסקים קטנים אני נתקלת בלא מעט עסקים שהגיעו לתקרת זכוכית שקשה להם לפרוץ. הם יכולים להיות מומחים בתחומם, עם הכנסה יפה (ואפילו מאוד), אבל עמוק בפנים, הם יודעים שהם יכולים להגיע ליותר. 

הם כבר עשו כל מה שהמליצו להם לעשות (ושכולם סביבם עושים) – שיווק ברשתות, רשימת תפוצה, כתבות שיווקיות באתרים או מוספים שיווקיים בתשלום (גבוה מדי!) פרסום ממומן באלפי שקלים ואפילו התפתחות אישית. 

הם עוברים מיועץ ליועץ, ממנטור למנטור, מנסים שוב ושוב את אותם הדברים, שמן הסתם לא עוזרים להם לפרוץ, ורק מבזבזים להם המון כסף.

למה זה קורה?

כולם עושים שיווק ברשתות, כולם מנהלים רשימת תפוצה, כולם משלמים על כתבות שיווקיות, כולם עושים פרסום ממומן – ואז כולם נחשפים לאותם אנשים, 'רבים' על תשומת הלב של הלקוחות, צריכים להוכיח את עצמם שוב ושוב, ולשכנע שיבחרו בהם.
מי שלא רוצים להיות כמו כולם, צריכים לפעול אחרת!

מה עושים כדי לבלוט?

כדי לפרוץ את תקרת הזכוכית, צריך לפרוץ גבולות! צריך להגיע למאות אלפי אנשים, להיכנס לתודעה שלהם ולהישאר שם, לגרום להם לסמוך עלינו ולתת בנו אמון, להיות בפרונט.

ואת זה אפשר לעשות בקלות בעזרת הופעה בתקשורת.

רגע! אל תברחו... זה לא כזה מסובך כמו שזה נשמע. כל אחד ואחת יכולים לעשות את זה. ותיכף אסביר איך עושים את זה נכון.

אבל לפני זה –
למה בכלל צריך את זה?

לחשיפה תקשורתית יש אפקט פסיכולוגי חזק מאוד, שהופך אותנו בדקות ספורות לאוטוריטה. אנשים סומכים על מי שמופיעים בתקשורת ונותנים בהם אמון באופן מיידי. אנחנו לא צריכים להוכיח את עצמנו. זו ההוכחה האולטימטיבית. כמו תעודת כשרות או תו תקן לאיכות. 

חשיפה לקהל גדול מאוד בזמן קצר מאוד - באייטם של 2 דקות בלבד אפשר להגיע למאות אלפי אנשים (בשעות השיא אפשר להגיע לחצי מיליון איש ואישה!). את זה אי אפשר להשיג בשום קמפיין ממומן, מוצלח ככל שיהיה.

אפקט פסיכולוגי + קהל גדול = ביקוש גדול -> העלאת מחירים -> הכנסות גדלות בהתאם

אה, וזה בחינם ☺ 

נשמע טוב, נכון?


האמת היא, שעם כל התחרות שקיימת היום בין עסקים קטנים,
אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא להופיע בתקשורת!
אבל חשוב מאוד לעשות את זה נכון.
כי אם לא עושים את זה נכון, זה יכול רק להזיק!

אז איך עושים את זה נכון?

  1. לומדים את השפה ואת מפת התקשורת הישראלית – להבין עם מי יש לנו עסק. מי הם גופי התקשורת שמתאימים לנו, מה הרייטינג של התכניות השונות – בטלויזיה וברדיו, מה הרייטינג של העיתונים (הגדולים והקטנים) 
  2. מבינים איך לבנות נכון את האייטם שלנו – כך שיהיה מסר מעניין, קצר ומדויק. 
  3. מגלים איך ולמי הכי נכון לפנות – איזה גוף תקשורת הכי מתאים לנו ולעסק שלנו, כדי שנוכל למקסם את האפקט מהחשיפה.
  4. מכירים את אנשי המפתח הנכונים – שיכולים לפתוח לנו דלתות וליצור לנו הזדמנויות
  5. יוצאים לדרך!

מה קרה למי שהופיעו בתקשורת?

ד"ר שירלי הרשקו

מאנשי הקשב משתתפת באופן קבוע בתכניות הבוקר, ביניהן: פאולה וליאון ואף כותבת באופן קבוע בהארץ ובמאקו.

אדם בראל

ברמן שהקים חברת קוקטיילים, הגיע לאופירה וברקו ובעקבות השידור, ההזמנות התפוצצו.

מיי ברוקס קמפלר – מומחית לסייבר

האישה הבכירה בתחום, אך לא היתה מוכרת ובתחום הסייבר ראיינו רק גברים. מאז הקורס לא מפסיקים לראיין אותה. אולפן שישי, טורים ב-12 ו-13, מהדורות והגיעה לחשיפה אדירה, שלו הייתה משלמת עליה בפרסום, היא היתה עולה מאות אלפי ש"ח.

שירלי הרשקו
שירלי הרשקו "אנשי הקשב"
קרא עוד
"זה התחיל ממטרה מוגדרת אחת, אז עוד לא ידעתי שתשני לי את החיים. הייתי לפני ראיון חשוב בטלוויזיה, ורציתי להוציא ממנו את המירב. במהירות, ביעילות ובמקצועיות, סגרת לי את הפינה בפגישה אחת, שלאחריה הראיון היה מוצלח מתמיד, והכלים שלימדת אותי עזרו בכל הבאים אחריו. אבל זו הייתה רק ההתחלה, כי שבועיים אחרי צצה עוד הזדמנות, והיה לי ברור מי תפתור לי את הדילמות, ותציע רעיונות שאף אחד לא חשב עליהם. חברת "אנשי הקשב" השתדרגה, וגם אני. בכל פינה נוספו שירותים והצעות חדשות, והכל נכנס למעטפת מאוד מסודרת וברורה, וגם העומס והלחץ קיבלו מענה (ומזל!). אני מרגישה שהשליחות שלי, לעזור לאנשים עם הפרעת קשב, היא עכשיו הכי מדויקת שיש, וזה מדהים! תודה לך יקרה ואהובה כל כך, ומצפה לבאות איתך!"

אוקיי, אז איך עסקים קטנים מגיעים לתקשורת?

כמי שעובדת מול התקשורת כבר 2 עשורים, מלווה פוליטיקאים בכירים בהם: יצחק הרצוג, שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו, חברי וחברות כנסת, שרים ושרות, מנכ"לים ומנכ"ליות, , ניהלתי תקשורת ואסטרטגיה עבור חברות ממשלתיות ועוד – החלטתי במהלך תקופת הקורונה שאני רוצה לעזור גם לבעלי ובעלות עסקים קטנים להגיע לתקשורת.
מאז, עבדתי באופן אישי עם עשרות עסקים קטנים, שפרצו גבולות ותקרות הצליחו לעשות בכוחות עצמם/ן מאות אייטמים, ולהגיע לחשיפה של מאות אלפי אנשים, בזכות הופעה בכלי התקשורת.
כדי להנגיש את ההזדמנות הזו ליותר עסקים, ארזתי את כל הידע והתוכן שלי לקורס דיגיטלי שיראה גם לך איך להיחשף למאות אלפי אנשים בזמן קצר.

"עסק בפרונט"

הקורס הדיגיטלי שיחשוף את העסק שלך לכל בית בישראל

מדובר בקורס דיגיטלי שמכיל 13 שיעורים מוקלטים, בהם אני חושפת את הסודות שעד היום היו שמורים רק לחברות גדולות ועשירות (ולחברות היח"צ שלהן...).

מה בקורס

ראיון/תוכן שיווקי בתשלום (כ-5 דקות בממוצע) בתוכניות הבוקר עולה בממוצע כ-17,000 ש"ח (אגב, פרסומת בטלוויזיה עולה מיליוני שקלים…)

אבל זה לא מה שיעלה לך הקורס

יח"צ לעסק קטן עולה בסביבות 8,000 – 12 ש"ח לחודש, למינימום של 3-4 חודשים

אבל זה לא מה שיעלה לך הקורס

השתתפות בתכנית ליווי איתי עולה 7,800 ש"ח

אבל זה לא מה שיעלה לך הקורס

הופעה בכלי תקשורת בתשלום יכולה לעלות מינימום 5,000 ש"ח

אבל זה לא מה שיעלה לך הקורס

המטרה שלי ביצירת הקורס היתה להנגיש את התקשורת לכל עסק בישראל,
ולכן, המחיר היה חייב להיות בהתאם

לשבוע בלבד!
ההשקעה שלך בקורס היא 3200 ש"ח + מע"מ בלבד!

במקום 4,200 ש"ח.

ימים
שעות
דקות
שניות

הגיע הזמן שכולם יכירו אותך!

להצטרפות לקורס ולקבלת ההטבה
יש למלא פרטים כאן למטה

חשוב לשים לב – הקורס לא מתאים לכל עסק

- הוא לא מתאים לעסקים פטורים, לעסקים חדשים או למי שאין עדיין עסק
- למי שאין זמן להשקיע (כ-3-6 שעות בחודש)
- למי שכבר עכשיו לא מצליחים לעמוד בקצב ההזמנות והלידים
- למי שאין להם מוצר אמיתי

למי הקורס כן מתאים?

- לנותני שירותים ומוכרי מוצרים שמסוגלים לספק שירות או מוצרים לכמויות גדולות של לקוחות
- למי שרוצים להיות משפיעים בתחומם ולבלוט מעל אחרים
- למי שמוכנים לעשות את עבודת הרגליים בעצמם (לפחות בתור התחלה)

הנה רשימה חלקית של עסקים שכבר עברו את הקורס והגיעו לתקשורת -

  • פודקאסטר
  • פסיכולוגית הורים
  • קרן גידור להשקעות
  • מומחית סייבר
  • סטייליסטית
  • מכוורת דבש
  • מעצבת אופנה
  • חנות אינטרנטית למוצרי פארמה
  • שירותי שיווק דיגיטליים
  • דולה ומלווה נשים להכנה ללידה
  • יועצת דיגיטלית
  • חברת קוקטיילים
  • מומחית לזקנה
  • ועוד הרבה…

הרבה זמן ידעתי שאני צריכה להשקיע ביח"צ לעסק שלי, ולא הזזתי את עצמי באמת. ברגע שהתחלתי את ההדרכה של לינדה, הכל זרם מהר - ידעתי מה אני צריכה לעשות, רק התחלתי לאסוף חומרים וכבר פנתה אלי כתבת. בזכות ההדרכה כבר השגתי כתבה ענקית, עם תמונה ואיזכור מעולים, ואפילו התחילו להגיע פניות ישירות ממנה. לינדה נתנה לי גם את הדחיפה וגם כללי אצבע ברורים ופשוטים לעבוד לפיהם, וזה פשוט עובד. הנה, תראו בעצמכם

מי אני ולמה בכלל ללמוד ממני?

היי, אני לינדה ששון.
ואני חיה ונושמת את תחום התקשורת רוב חיי.

מזה שני עשורים שאני מייעצת לגופים, חברות, ארגונים, קמפיינים, פוליטיקאים, מקבלי החלטות ועוד – איך לקדם את הארגון או העשייה לתקשורת, מה כדאי לעשות כדי להגביר את החשיפה, איך כדאי להתראיין כדי להעביר את המסרים וגם מה המסרים שיהיו הכי אפקטיבים ומניעים לפעולה, מנהלת משברים או מונעת אותם ומומחית בהנעת הציבור ובהגעה לציבורים שונים.
התחלתי בשירות בחטיבת דובר צה"ל, עברתי להיות דוברת מרכז השלטון המקומי, יועצת תקשורת בכירה לשר התיירות, ניהלתי תקשורת ואסטרטגיה עבור חברות ממשלתיות, רשות החברות במשרד האוצר, ייעצתי לחברות עסקיות, ארגונים ועמותות.
לימים, הקמתי משרד ייעוץ ובמסגרתו אני מייעצת לחברות, בעיקר בעולמות הטכנולוגיה, לפוליטיקאים, קמפיינים, בכירים בשירות הציבורי ועוד.
בשנים האחרונות, אני מרצה ומלמדת כיצד עושים כותרות, מופיעים בתקשורת ומעבירים מסר בפני שלל גופים, אלה מקצתם: אוניברסיטת בר אילן, לשכת העיתונות הממשלתית, עיריות, ארגוני חברה אזרחית, ארגוני התנדבות, מרכזי מחקר, חברות עסקיות ועוד.
בשנתיים האחרונות אני מנחה בעלי ובעלות עסקים איך להגיע לכלי התקשורת ולקבל חשיפה כדי למצב את העסק שלהם מעל כולם ולעלות לרמה הבאה.